De laatste dag is aangebroken

8 december 2012 - Varadero, Cuba

Het is weer zo ver, de laatste dag is aangebroken.

Gisteren hebben we een hele leuke dag gehad, de zon stond hoog aan de hemel en wij hadden een dagje boot besproken. We hadden een prive speedboot met 2 man bemanning. We gingen als een speer naar het stuk van de dolfijnen, we hebben weer met ze mogen zwemmen en onze bootman heeft leuke plaatjes geschoten. Daarna zijn we verder gevaren en onderweg is er nog op lobster gevist die we later hebben mogen eten op de boot. Ook hebben we nog gesnorkeld en de mooiste vissen mogen aanschouwen. Prachtig allemaal!

We hebben aangemeert op een mooi eiland waar we hebben gezwommen en lekker relaxen. We waren rond een uur of 4 weer terug op het hotel.

's avonds hebben we nog lekker gegeten en daarna met onze grote vriend Uncle Tom ( van 76 jaar, uit Canada) gedronken in de lobby. Uncle Tom had een fles rum aan John beloofd en die heeft hij ook weggegeven, een erg goede. We zijn weer flink verwend hier, het was een echt thuis komen.

Vandaag dus een zware dag hier, het is de dag van afscheid nemen. Yanara kom zo zelfs langs op haar vrije dag, ze neemt haar dochtertje mee want die heeft al die tijd naar ons gevraagd en we kunnen niet weg zonder ook afscheid van haar genomen te hebben.

De koffers zijn gepakt en rond half 5 worden we hier opgepikt, om 8 uur zullen we gaan vliegen, 2 uurtjes in Cancun en dan op naar Nederland. Rond half 4 zullen we daar morgenmiddag landen.

We hadden al gehoord dat het sneeuwde in de Nederland, we kunnen ons daar geen voorstelling bij maken momenteel, wij gaan dus nog maar even op onze bedjes aan het zwembad liggen om de kleur nog wat op te vijzelen :)

Ma Janssens: de honden mogel wel los hoor, willen jullie wel even kijken of er water voor ze staat? Zet het eten maar op het aanrecht, dan zal Petra voor de rest zorgen.

Wij hopen rond 19.00 uur weer thuis te zijn. Het vliegtuig is vanmorgen op tijd vertrokken uit Nederland, dus we gaan er maar van uit dat alles goed gaat.

See You

1. Jacqueline:
    8 december 2012
    Hele goed reis terug .
    Dikke knuffel en welkom in een wit nederland.
    jacqueline en robin
  2. Petra van bladel:
    8 december 2012
    Heerlijk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben .
    Wij zitten nu in Vaals en het is prachtig!
    Mooi wit!
    En heel koud!