We gaan nogmaals die grote oceaan over, het aftellen is begonnen!!!

21 november 2012 - Vlijmen, Nederland

Ja hoor, we gaan het nog een keer doen. Nog 3 dagen en 3 nachten en dan is het eindelijk weer zo ver.

Nog een keer die grote oceaan oversteken om even bij te komen van die enerverende jaar en energie op doen voor de komende tijd. Als we terug komen mogen we weer vol op aan de bak want dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe pand en gaan we hopelijk een goed jaar tegemoed, het kan haast niet anders want we gaan tenslotte 2013 in.

Aangezien 13 ons geluksgetal is moet het toch wel een gigantisch jaar gaan worden.

Maar nu eerst even de laatste voorbereigingen treffen en zaterdag om 2 uur zitten we in het vliegtuig! De eerste keer trouwens dat ik mijn verjaardag in de zon ga vieren (is ook leuk!)

Dit gaat een echte rustvakantie worden, even helemaal niets! Eerst even in het all-inclusive hotel Sandals, in het weekend van 30 november gaan we voor 3 dagen naar Havanna en slapen dan bij Cubaanse mensen in huis (ook een belevenis). We willen nog even het nachtleven van Havanna op kunnen snuiven want dat hebben we vorig jaar niet meegemaakt.

Tot slot nog een laatste week in het all-inclusive hotel, als we dan nog niet genoeg opgeladen zijn,  weet ik het niet hahaha

1. Petra van bladel:
    Keileuk voor jullie.
    Ik zou ook wel lekker zonnevitamientjes op willen doen. Heerlijk!
    En het is te hopen dat dit het begin van het grote geluk is.
    Dus lekker uitrusten. Dan nieuwe pand in orde maken. En daar zit je zo gunstig dat klanditie vanzelf naar jullie toekomt.
    Heel veel geluk en heel veel plezier in Cuba.
  2. Jacqueline:
    21 november 2012
    harstikke leuk joh geniet ervan he effen helemaal niks.
  3. Lianne en cas:
    21 november 2012
    whooo, heerlijk het aftellen is begonnen en dan op naar de zon, jullie verdienen het ook. enne nu zullen jullie vast wel lekker eten in het
    all-inclusive hotel, kan niet missen.nog even de laatste voorbereidingen van wassen, strijken,inpakken en dan RUST en GENIETEN X
  4. Corine kuipers:
    21 november 2012
    ja ja jullie gaan lekker op reis samen!! Geniet ervan en ik ga jullie weer volgen !!! Groetjes en een fijne vacantie!! Fam Kuipers
  5. Ma janssens:
    25 november 2012
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    veel plezier en goed weer gewenst
    pa ma janssens
  6. Ma&pa vanmourik:
    25 november 2012
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
  7. Lianne en cas:
    25 november 2012
    lang zal ze leven in Cuba, hieperdepiep hoera, van harte gefeliciteerd Monique met jou verjaardag maak er nog een gezellige dag van en neem een plaatselijke borrel. wij houden het wel tegoed haha...... gewoon lekker verder genieten daar doeiiiiiiiiiiii Cas en Lianne en de kids X