Het aftellen is begonnen

24 november 2011 - Vlijmen, Nederland

Het echte aftellen is begonnen en het duurt niet eens zo lang meer, nog maar 1 nachtje om precies te zijn en dan vertrekken we richting Amsterdam!!!

Morgen ben ik jarig en dan is onze vakantie officieel gestart, we brengen morgenochtend eerst Lewis en Fay naar opa en oma in Tilburg. Buster mag thuis blijven want Laurens zal in ons huis zijn en dat is dat ook wel zo fijn voor die oude Buster om lekker in zijn eigen huis en mand te mogen zijn.

In de middag vertrekken wij per trein naar Amsterdam, checken in in ons hotel en gaan dan samen Amsterdam in, eten daar wat en zien wel verder, in ieder geval op tijd naar bed want de volgende ochtend vertrekken we rond 5.00  uur richting Schiphol. Na de douane gaan we even ontbijten en zorgen dat we op tijd in ons vliegtuig zitten. Om 7.30 uur is de planning om op te stijgen, rond 13.00 uur zullen we dan in Varadero landen en gaat onze vakantie in Cuba beginnnen!

1. Victor:
    24 november 2011
    Fantastisch. Meer dan verdiend voor jullie en leuk op je verjaardag!

Vic
  2. Irene:
    24 november 2011
    We reizen allemaal een beetje mee! En van harte gefeliciteerd vast!
  3. janny:
    24 november 2011
    Fijne vakantie, en morgen van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
  4. vera:
    24 november 2011
    Dat word een geweldige vakantie,en ik wens je ook alvast VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG morgen ,en geniet van alles ,een hele fijne vakantie en een goeie reis,maar eerst nog een nachtje slapen:)
  5. geert:
    24 november 2011
    geweldig dit blog, zo reizen we een beetje mee :-)
  6. Marja:
    25 november 2011
    Hallo danseres!
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ben erg benieuwd naar jullie Cuba ervaringen. geniet ervan samen! We zien elkaar zeker nog voor dat ik ook die kant uit ga..... groetjes en een super goede reis!
  7. Victor:
    26 november 2011
    HEEL VEEL plezier jullie 2 en geniet van alles!!

Tot 11 december!
  8. Loes:
    26 november 2011
    Een hele goede vlucht gewenst en geniet er van!
  9. ma janssens:
    26 november 2011
    heel veel plezier.met de honden gaat het goed.
  10. pa en ma van mourik:
    27 november 2011
    KAN JULLIE ZO OOK BEREIKEN,BIJ JULLIE ZAL HET WEER WEL BETER ZIJN,HIER IS HET GUUR EN WAAIT HET HARD,MET youp gaat het goed.groetjes en veel plezier
  11. Victor:
    27 november 2011
    10 graden en veel regen om op komst hier......