Dag 13

8 december 2011 - Varadero, Cuba

Vanmorgen was het voor het eerst bewolkt, we waren gisteren al gewaarschuwd dat we vandaag wel eens regen zouden kunnen krijgen.

We waren wat later uit ons bed omdat we er pas om 3 uur in lagen, wat hebben we gisteren gelachen zeg met Herman, Janny en Piet. Taria was al op tijd gaan slapen want de nacht er voor was het voor hen ook al laat geworden. Herman hebben wij uiteindelijk mee terug genomen, die had z’n zakken ook behoorlijk vol van de wiskey. Moppen vlogen over en weer, heerlijk die Amsterdamse humor, passen wij al Brabander goed tussen J

Vanmorgen eerst maar eens gegeten en toen kwam het zonnetje er toch door, terug naar de kamer gegaan en badkleding aangetrokken, handdoeken gepakt en richting het zwembad. Op het terras van de bar troffen we Taria aan (Herman zat te ontbijten) ze had een zware nacht gehad met die snurkende Herman :)

Op een gegeven moment gaf de zon het toch op en zijn we met z’n allen op het terras blijven zitten, op een gegeven moment kwamen Yarana en Yahier er ook bij zitten (van de animatie) we hebben hen meegenomen naar de lunch en hebben zij ook weer heerlijk kunnen eten, die mensen zijn altijd zo dankbaar. John heeft zijn horloge (van de zwarte markt) aan Yahier beloofd, die wilde hem er al 2 CUC voor geven maar dat willen we niet, zaterdagmorgen voordat we vertrekken krijgt hij ‘m.

Vanmiddag zijn we samen met Herman naar Varadero centrum gereden, we moesten allemaal nog wat geld halen bij de bank. De terugweg hebben we eindelijk een oldtimer taxi gepakt, we hadden er nog niet in gereden en dat kon natuurlijk niet :)

Het weer was vandaag niet zo geweldig, de zon liet het afweten maar we hopen dat ie morgen nog 1 keer z’n best voor ons doet.

Vanavond gaan we weer lekker eten en daarna waarschijnlijk weer met het Hollandse gezelschap genieten van een heerlijk drankje, eindelijk heb ik ook iets gevonden wat prima bij me past :)

Hopelijk is het morgen ons nog goed gezind, zou wel lekker zijn zo’n laatste dagje zon. En dan………………..zit het er op, we worden om 10.35 uur opgepikt door de bus en om 14.00 uur vertrekt ons vliegtuig. Eerst nog naar Cancun (Mexico) om de andere Nederlanders op te pikken en dan naar huis (13 uurtjes vliegen) voor diegene die ons vluchtnummer willen weten, OR338.

Zondag hopen we om 09.25 uur te landen op schiphol.

Ik vind het ook wel weer fijn om naar huis te gaan, heb de hondjes best gemist, hopelijk worden ze thuis gebracht (kan dat Pa en Ma Janssens?) want ik denk dat wij niet zo veel puf meer hebben. Laurens zal ons wel van het station oppikken, we zullen hem wel bellen als we in de trein zitten.

Dus Lau, op tijd je bed uit zondag!!! :)

1. Jacqueline:
    9 december 2011
    Nou dat word dus nog even lekker genieten.
    Cacun is zeker tussen landing ben ik ook geweest mexico is ook heel mooi.
    Nou voor ons is het nu ook lekker weekend genieten dus.
    Fijne reis terug

grpetjes jacqueline
  2. ma janssens:
    9 december 2011
    wij kunnen de honden niet brengen. dan vraag maar aan laurens of hij van schiphol eerst hier langs rijd om ze op te halen.want wij krijgen heel de dag visite van flip en anneke.dus kijk maar .tot zondag groetjes
  3. Ma&pa vanmourik:
    9 december 2011
    ik zal zondag kijken dat jullie landen nu lig papa in het ziekenhuis .hij kon geen eten meer binnen. houden het misschien voor een nacht.gr. ma
  4. Petra van bladel:
    9 december 2011
    Jippie jippie jippie. Nog eventjes en dan weer back to the real world.
    Fijne vlucht en gr Petra
  5. janny:
    11 december 2011
    Welkom thuis in ons kouwe kikkerlandje