Even een antwoord voor jullie

2 december 2011

Inmiddels zitten we in Santa Clara, eindelijk een goed hotel met internet! Alleen zit ik hier nu in een klein hokje bij de receptie en dat is ook niet alles. ik kan mijn bestanden niet via de laptop overzetten dus jullie moeten ff geduld hebben tot morgen. Dan zitten we in ons eind hotel en daar hebben we weer Wifi :)

Ik heb net ff het verhaal van dag 4 overgetypt maar de andere verhalen zijn veel langer, we hebben weer genoeg meegemaakt :) Zo blijven jullie nieuwsgierig maar weten dat we nog leven.

Petra's jullie beiden bedankt voor de melding van het weer in Vlijmen, dit doet ons goed nu we in onze korte broeken zitten, ook Vic weet dat het ons goed doet om te horen dat het daar koud is :)

Pa en Ma van Mourik, ik heb jullie berichte gelezen hoor, we zitten nog niet in Varadero, daar komen we morgen aan. Het hotel heet Sandal Royal (volgens mij, weet het niet helemaal uit mijn hoofd) de tijd is hier overigens 6 uur vroeger.

Ma Janssens, wat bent u toch een goede tuinvrouw!! :) we zijn er zeker van dat Lewis en Fay het prima naar hun zin hebben, blijven ze goed staan tijdens het kammen? zal wel want u bent vast heel streng :) Niet te veel verwennen hoor anders willen ze straks niet meer terug en Buster mist ze ook een beetje.

Pa Janssen, veeeeeeeeeel plezier met de kabouter, dan weet u tenminste hoe zwaar John het altijd heeft :) Nog veel ruiten verkocht????

Natas, de heupjes van John zijn nog niet zo los hoor, nog niet veel salsa gezien hier maar dat zal vast nog wel komen de a.s. week :) en na de vakantie komt ie weer naast je staan hoor. Ik wil overigens niet terug, de temperaturen zijn hier heerlijk en ik was zo gewend hier na die lange reis overleefd te hebben.

Corine, het zijn hele belevenissen die we hier meemaken maar echt geweldig, we blijven ons gewoon verbazen wat hier allemaal mogelijk is.

Voor de rest die met ons meeleeft, laat ook eens een berichtje achter, wij vinden het leuk om heir te lezen.

Oh ja, van Puffelen en vrouw, ga maar snel die reis boeken want dan kan vrouw er een boek over schrijven, geeft meer rust dan niet roken :)

1. janny:
    3 december 2011
    Fam. Jansen ik lees jullie blogs met plezier. Jullie staan nu op mijn nieuwe laptop en die is snel
    Gekocht van niet roken centjes.
    Groetjes van janny
  2. Victor:
    3 december 2011
    Vooral blijven genieten dus en in de zon want hier is de winter in aantocht helaas!! Have fun!!!
  3. Petra:
    3 december 2011
    hoi geniet maar lekker van het weer daar en het is hier geen winter maar herfst groetjes petra
  4. Petra van bladel:
    3 december 2011
    Gisteren mijn laatste werkdag op de Rompert gehad. Donderdag met cassandra en Denise cupcakes versierd. was heel erg mooi geworden en het personeel was er heel enthousiast over. Ze zeiden: zonde om op te eten zo mooi ze zijn.Iedereen heeft afscheid genomen en 13 december moet ik sàvonds komen want dan hebben ze een verrasing. Ik ben benieuwd.Ze hebben naar het hoofdkantoor mail verstuurd om mij in dienst te nemen en het antwoord is hopelijk de 13de binnen.
    Cassandra heeft gisteren getekend en Mick weet nu ook dat het zo niet verder gaat. gezellig zo; we doen daarom ook dit jaar niks met sinterklaas. Lekker vanavond Paul de Leeuw kijken en lamballen.
    Jullie hebben pas 1 weekje gehad dus nog heel wat voor de boeg. Lekker hoor met dat mooie weer genieten .Hier is alles vlug doen omdat het echt hard regent en koud is.
  5. Corine kuipers:
    3 december 2011
    hee monique, leuk om jullie verhaal te volgen! Ik zie maar 9foto's bij de fotoserie klopt dat of doe ik iets niet goed?? Groetjes van ons!
  6. Loes:
    3 december 2011
    Ik denk dat Victor in een ander land verblijft dan ik want hier is het echt vet herfst. Regen, wind, je wilt het niet weten! Of juist wel natuurlijk, kan ik me dan ook wel weer voorstellen. Monique leg jij me wel met mijn hoofd naar boven op tafel als ik bij je ben? Kan ik tenminste nog een beetje van de zon genieten met mijn snoetje! (In Tahiland heb ik ooit weken, gewoon vergeten, in een brakke taxi op de achterbank gelegen met mijn neus in de vieze bekleding....)
    Genieten jullie maar lekker van al het moois en bijzondere daar, dan genieten wij nog even van jullie verhalen!
    Liefs Loes!
  7. dirk:
    4 december 2011
    Hi there. Jullie heben lol zie ik:) veel plezier in mechico. Wij doen het met donkere dagen herfst wind en regen. Desondanks heb ik het wel naar me zin met de kerstverlichting aan het huis. Punk doet het ook goed hier. Wijze ogen die hond.
    groetjes

dirk
  8. dirk:
    4 december 2011
    :) eikel. bedoelde Cuba natuurlijk.
  9. pa:
    4 december 2011
    Niet zeuren over die paar hakkenfietjes gewoon moet houden en melk drinken doen wij ook. O en bay the way over schooi honden die hebben wij ook een paar.Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    nog veel plezaaaaaaaaaaand