Dag 8

3 december 2011 - Varadero, Cuba

Vanmorgen hebben heerlijk ontbeten, eindelijk weer keuze uit meerdere dingen. Daarna de koffers in de auto en om 8.30 uur reden we richting Varadero, dit was nog wel een eindje hoor en we hebben nog een paar weggetjes in de binnenlanden gedaan om het af te leren.

Rond half 2 waren we in ons hotel en werden we welkom geheten met een glas champagne, erg vriendelijk personeel en een prachtig hotel. Over onze kamer nog niet te spreken, geweldig in 1 groot woord! Hier kunnen we prima vertoeven de komende 7 dagen. De koffers werden door 2 mannen met een wagentje bij onze kamer afgegeven en daarna zijn we eerst iets gaan eten, ook dit was heerlijk en wederom supervriendelijk personeel. We wilden zo snel mogelijk van de auto af, we waren het wel beu nu al die slechte wegen en nu was het tijd voor ontspanning. Eerst nog even tanken en naar Varadero centrum gereden om te kijken of het de moeite waard is (gaan we van de week nog wel een keer kijken) toen door naar een hotel verder op waar we onze auto konden inleveren, we hebben ruim 1800 km. gereden afgelopen week! We kregen onze borg terug en de man heeft ons even terug gebracht naar ons hotel. Eindelijk konden we onze koffers uitpakken, na een week uit de koffers geleefd te hebben, wist gelijk weer wat ik allemaal mee had.

Rond 7 uur zijn we naar een restaurant gelopen, we hebben er hier 4. Het restaurant waar we kwamen hoefden we niet te reserveren en er was ruime keus. Het werd Italiaans, we hadden keuze uit van alles en het werd voor je gemaakt waar je bij stond. Het personeel wederom zo vriendelijk (dat levert ze ook extra fooi op natuurlijk) het eten was goed, misschien ben ik straks na de vakantie toch niet afgevallen maar gelijk gebleven door deze laatste week.

Na het eten hebben we nog wat cocktails en John zijn cuba libre gedronken en nu zijn we weer in de hotelkamer, we slapen vast goed en slapen morgen eens uit.

We hebben hier gratis internet maar vraag me niet hoe………….het is supertraag. Ik heb er 2 verslagen op gekregen maar de andere lukte niet dus dat ga ik morgen weer proberen, gelijk met deze.

Corine…… je ziet geen foto’s over het hoofd hoor, die staan er niet op en ik denk dat deze week ook niet gaat lukken door de traagheid hier. Die houden jullie dus nog te goed, zet ik er wel op als we thuis zijn.

Loes ik zal je morgen met je snuitje naar boven leggen, dan kan die ook een beetje meekleuren.

Morgen gaan we in ieder geval lamballen, dat hebben we wel ff verdiend lijkt me. We hebben genoeg gezien van Cuba, weten hoe de mensen leven hier maar nu is het tijd voor ons zelf om ook nog wat te ontspannen.

Morgen gaan we ook onze eerste dansles volgen hier, eindelijk de heupjes los Natas! Gaat vast goed komen.

1. Jacqueline:
    5 december 2011
    Nou dat komt allemaal goed dan fijn dat jullie nu een fijn hotel hebben met goed eten.
    Wij genieten hier van sinterklaas avond en morgen lekker uit slapen robin heeft dagje vrij.
    Vorige week te horen gekregen dat hij havo vwo advies heeft dus met ons komt het ook nog eens goed.
    Geniet van het mooie weer hier is het pet.

Liefs en groetjes ook aan john jacqueline en robin