Dag 9

4 december 2011 - Varadero, Cuba

Vandaag iets later uit bed gekomen, toch merken we wel dat we in een bepaald ritme zitten want uiterlijk 8 uur was het echt gedaan. Om half 9 zaten we al aan het ontbijt, wat een luxe hebben we hier zeg!
Na het ontbijt hebben we onze zwemkleding aangetrokken en hebben we een bedje bemachtigd bij het zwembad, eindelijk een dagje totale ontspanning. De zon stond goed z'n best te doen dus dat ging helemaal goed komen vandaag.

Tussen de middag weer lekker gegeten, dit keer maar eens een pannekoekje geprobeerd en John een hamburger sandwich, je hebt hier zoveel keuze! Rond een uurtje of 3 was het gedaan met de pret en kwamen er wat druppels uit de lucht vallen, geen ramp want anders gaat het toch te snel dus een drankje in de bar gehaald en opgedronken op ons balkon. Het eerste boek is uit :)
Loes morgen ga jij mee de zon in hoor :) smeer je alvast maar in want volgens mij hebben we de hele dag zon en beginnen we dit keer op het strand.

Er is hier van alles te doen en vooral veel te kijken met zoveel mensen.

We hebben net wederom heerlijk gegeten en zitten nu ff in de lobby (het verslag moet er ff op) aan de cuba libre en mojito.

Voor jullie is het vandaag de dag dat de goedheiligman jarig is zie ik net, wie het gaat vieren......veul plezier!!! Wij zitten hier al in de kerstsfeer, wel vreemd met deze temperaturen :)

1. ma janssens:
    geniet nog maar even.
    sinterklaas hebben we gistermiddag gehad,was heel leuk.zal toch blij zijn als je weer thuis bent.
    kusjes pa en ma janssens
  2. Ma&pa vanmourik:
    5 december 2011
    nou de auto ingeleverd,en nu in een goed hotel met goed eten en drinken,nu dus ontspannen genieten.Gerard wordt Donderdag gecremeerd in Lelystad,wij gaan er niet naar toe,kan ik toch niet volhouden. nou jullie veel plezier ,en we zien al weer uit naar jullie berichten, gr. ma en pa
  3. Victor:
    5 december 2011
    Het weer is hier een drama dus geniet maar lekker.
    Ik had gisteren mijn schoen gezet en was enorm blij dat hij er vanmorgen nog stond want ook bij Sint heeft de recessie toegeslagen! Heel veel plezier deze komende dagen. Geniet van de zon, de drankjes en elkaar!
  4. Petra van bladel:
    Hoi John en Monique
    Ik ben blij dat jullie nu een goed hotel hebben waar je de rest van de vakantie kan vertoeven. Lekker relaxen en genieten. Niks moet , alles mag.
    xx Petra
  5. Petra:
    hoi mo en john
    geniet maar lekker van de laatste week .voor je het weet zit je weer hier in dat echte hollandse honden weer gr
  6. dirk:
    5 december 2011
    misschien een laatste groet vanuit hier van mij, want vanavond sinterklaas hier en ik hoop dat ie me meeneemt naar Spanje, want hier is het pet met perenweer. veel plezier nog
  7. pa:
    5 december 2011
    Nu je toch tijd over hebt kan je even naam van glas firma over sturen kan het niet vinden in de telefoon veel plezier Pa